Ahlan Wasahlan Wamarhaban Bikum. Kamilah Khalifah Generasi96. Keep smiling, it's sunnah :)

Ta'aruf :D

Assalamualaikum .

Haa , jawab jangan tak jawab . Memberi itu sunat dan menjawab itu ..... Haih , itu pun nak kena beritahu juga ke ? Okeyh , takpe . Mari berkongsi ilmu . Jadi , menjawab salam itu hukumnya wajib . Wajib , itu bermakna tak jawab dosa . Konklusinya , jawab sahajalah . Mudah , tak perlu keluar duit tak perlu buang tenaga . Cuma ucapkan , Waalaikumussalam .

Wehee , panjangnya mukadimah . Mana ada , itu baru sikit . Takpelah , sekadar memenuhi ruang entri pertama untuk blog ini . Alhamdulillah , dah lama sebenarnya teringin nak buat satu blog macam ini . Blog yang bertemakan ' Islamic Education ' . Ditujukan kepada semua dan dalam masa yang sama  , khusus buat pelajar macam kita-kita ni . 

Akhir kalam , diharapkan semua dapat memanfaatkan kewujudan blog ini . Ececeh , haha . Serius ni . Sebarang komen dan cadangan boleh terus disalurkan ke ruang komen di bawah . Cewah , ayat klise . Haha , ni pun serius . Satu lagi , sebarang komen dan cadangan yang menjatuhkan , membuang masa untuk dibaca dan lain-lain sila jangan buang masa anda-anda sekalian untuk menaip .

Senyum semua ... senyum itu sedekah tau .
Syukran wasalamualaikum .

KhalifahGen96




0 GenerasiDakwah:

Post a Comment